piątek, 11 marca 2016

Co robimy dla siebie ?

Witam Was :) 
Ostatnio zastanawiałam się co kobiety robią dla siebie aby lepiej się poczuć. 
Wizyty u kosmetyczki, zakupy, masaż a może pokazy mody? 

Od 5 miesięcy jeżdżę do mojej koleżanki aby zrobić sobie paznokcie. Uwielbiam do niej jeździć ponieważ przeważnie nie ma ani jednej minuty ciszy. Chyba że jest jakiś moment w którym obie skupiamy się na danej czynności. Za każdym razem jestem bardzo zadowolona. Nie boi się wyzwań. I widać że lubi bawić się z tym. Po każdej wizycie nie mogę się doczekać następnej  :)
I oto są jej dzieła, na moich paznokciach oraz mojej kochanej przyjaciółki :) 










Powiem wam że w dniu studniówki (najpiękniejszy bal w moim życiu) u  kosmetyczki dostałam szansę na udział w pokazie mody. Bez wahania zgodziłam się. Pomyślałam raz się żyje, nie ma czasu na zastanawianie się. Bardzo mnie ten dzień dowartościował, te miłe słowa które padały od tych wszystkich dziewczyn. A wybieg... Strasznie mnie to wciągnęło. Zawsze marzyłam o karierze modelki. Ten jeden wieczór pozwolił spełnić moje marzenie. Cudownie poczuć się piękną chociaż na chwilę. Niestety nie mam zdjęć z tego dnia. Strasznie byłam zabiegana i nie było czasu na nic. Jedynie ten filmik ze Snapchata. :)

 

Jak chyba każda kobieta uwielbiam zakupy, zwłaszcza z moją przyjaciółką. Uwielbiamy przebierać tony ubrań, przymierzać, doradzać sobie. To chyba pozwala nam na chwilę wytchnienia i rozerwania się, poprawę humoru.
Moje zdobycze, okazje pokaże wam w kolejnym poście :) 

Wieczorami lubię sobie zrobić gorącą kąpiel przy świeczkach z pianką, do tego winko, maseczka na twarz lub piling. Moja ulubiona muzyka lub książka. Od czasu do czasu włączę sobie hydromasaż. Po prostu chwila dla mnie, takie mini spa w moich 4 ścianach nie wychodząc z domu. 

A Wy kochane co robicie dla siebie żeby poczuć się lepiej, odprężyć ? :)

5 komentarzy:

  1. Każda kobieta wie co zrobić dla siebie żeby nie zmarnować wolnej chwili ;) zakupy,domowe spa, kosmetyczka to jest toooo! Jak miło widzieć tutaj moje pazurki w wykonaniu kochanej osoby! :D
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pazurki hybrydowe to coś co uwielbiam oglądać u kogoś, sama nigdy nie miałam przyjemności wypróbować ich na sobie :) Już ci mówiłam że twój makijaż w dniu pokazu był nieziemski ! a samego pokazu zazdroszczę !:D
    co ja robię dla siebie? Oczywiście robię zdjęcia i bloguję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oczywiście też uwielbiam takie kąpiele,aa hybrydy są cuudonwe!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pazurki - robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio czytałam dosyć dużo o szkodliwości lamp. I w końcu nie wiem. Niby takie solarium x 1000, ale też przez krótką chwilę.

    OdpowiedzUsuń